Programare Obiect-Orientata

• Reguli desfasurare/evaluare disciplina

• Curs (slides)                         • Note

0. Notare. Conditii de promovare. Bibliografie.
1. Notiuni de baza. Comparatie limbaje C vs. C++
2. Caracteristicile modelului de programare obiect-orientat (POO).
3. Clase si obiecte.
3. Campuri de biti. Structuri. Uniuni.
4. Clase derivate. Mostenire. Clase abstracte. Polimorfism.
5. Tratarea exceptiilor.
6. Sistemul I/O in C++. Stream-uri. Lucrul cu fisiere.
7. STL - Standard Template Library.

• Tema de casa

Lista probleme

• Laborator

Laborator 1
Laborator 2
Laborator 3
Laborator 4
Laborator 5

• Optional

Proiecte de semestru

• Bibliografie

- F. Ionescu, Elemente de programare orientata pe obiecte, Ed. Printech, Bucuresti, 2000
- F. Ionescu, E. Stoica, V. Stroica, V. Pupezescu, Programare obiect-orientata. Indrumar de laborator, Ed. Printech, Bucuresti, 2006